Producenci

BELKA do podwieszania silnika 0,5T
Cena: 168,00 zł
szt.

Umożliwia odciążenie poduszek mocujących silnik Regulacja położenia belki w dwóch płaszczyznach Ochronne zakończenia podpór w miejscu styku z błotnikiem dopuszczalne obciążenie - 500 kg długość - 150 cm wspornik jak na zdjęciu z 2 uchwytami i łańcuchami

Klucz do alternatora M14 31-zęby Grande Punto
Cena: 25,00 zł
szt.

Zastosowanie do samochodów marek:
GRANDE PUNTO
Do montażu i demontażu alternatorów

-
  Wielowpust   Spline  M14 - 31 zębów

Klucz do sondy lambda 1/2" 6-kątny 22mm
Cena: 28,00 zł
szt.

Zastosowanie:

Ford, BMW, Opel, VW, Audi, Seat und Skoda.

• Rozmiar: 22 mm

• 6 - kątna

• Pokrętło 1/2”

Klucz M16 z otworem do korka oleju skrzyni VW AUDI
Cena: 25,00 zł
szt.

Do korków spustowych olejów w skrzyniach biegów


Długość 55 mm, 1/2 cala


Stal chromowo wanadowa


Do takich samochodów jak: VW Golf IV.
VW Passat B5. VW Transporter T4 / T5. VW LT4. Skoda Fabia / Octavia / Superb. Porsche Boxer. Ford Galaxy 1.9TDI

Klucze do alternatora M10 31-zębów
Cena: 42,00 zł
szt.

Zastosowanie do samochodów marek: Ford Klucz umożliwiają jednoczesne odkręcanie śruby mocującej koło pasowe oraz przytrzymywanie koła ze sprzęgłem Do montażu i demontażu alternatorów - klucz nasadkowy Wielowpust - Spline M10 z przesuwnym kluczem 31 zęby

Klucze obsady do filtrów oleju aluminiowe 23cz.
Cena: 162,00 zł
szt.

W skład zestawu wchodzi grzechotka 1/2'' oraz klucz pierścieniowy 27mm Zestaw może być wykorzystany w większości samochodów osobowych produkowanych na rynku europejskim, amerykańskim oraz azjatyckim. Zestaw wykonany jest z bardzo wysokiej jakości materiałów,zapakowany w solidną plastikową walizkę. Zestaw wykonany z wysokiej jakości materiałów, zapakowany w solidną walizkę PCV

Kluczy do alternatora M19 33-zęby
Cena: 25,00 zł
szt.

Zastosowanie do samochodów marek: Ford,

Do montażu i demontażu alternatorów

Kompresor sprężarka 200L pompa B3800
Cena: 2 750,00 zł
szt.

dwucylindrowa sprężarka tłokowa smarowana olejem o jednym stopniu sprężania
wyposażona w:
- żeliwny cylinder
- tłoki ze stopu aluminium
- zawory ze stali nierdzewnej
- chłodnicę powietrza oraz koło pasowe zapewniające optymalne chłodzenie sprężarki

Wolnoobrotowy agregat zapewnia dłuższą żywotność
1200 obrotów/min

Zbiornik 200 litrów pomalowany proszkowo i zabezpieczony antykorozyjnie wyposażony
w zawór spustu kondensatu

Wyłącznik ciśnieniowy (presostat) z zaworem odciążającym oraz zabepieczeniem termicznym chroniącym silnik przed przeciążeniem

Pionowy reduktor ciśnienia z manometrem posiada dwa gniazda szybkozłączy

Wytrzymałe koła jezdne poprawiają mobilność sprężarki
 
Parametry Techniczne:
Zasilanie - 400 V
Pojemność zbiornika - 200 Litrów
Typ pompy - B 3800 B
Obroty sprężarki - 1200 obr/min
Ilość tłoków - 2
Ilość stopni sprężania - 1
Poziom hałasu - 88 db
Wydajność teoretyczna - 476 l/min (28,6 m3/h)
Wydajność efektywna - 335 l/min (20,1 m3/h)
Ciśnienie maksymalne - 10 Bar
Silnik - 3,0 kW (2,2 KM)
Waga: 110 kg
Wymiary: 1400x540x980

Urządzenie nowe objęte roczną gwarancją !!!

Kompresor sprężarka 270L pompa B5900B
Cena: 3 985,00 zł
szt.

dwucylindrowa sprężarka tłokowa smarowana olejem o dwóch stopniach sprężania
wyposażona w:
- żeliwny cylinder
- tłoki ze stopu aluminium
- zawory ze stali nierdzewnej
- chłodnicę powietrza oraz koło pasowe zapewniające optymalne chłodzenie sprężarki

Wolnoobrotowy agregat zapewnia dłuższą żywotność
1200 obrotów/min

Zbiornik 270 litrów pomalowany proszkowo i zabezpieczony antykorozyjnie wyposażony
w zawór spustu kondensatu

Wyłącznik ciśnieniowy (presostat) z zaworem odciążającym oraz zabepieczeniem termicznym chroniącym silnik przed przeciążeniem

Pionowy reduktor ciśnienia z manometrem posiada dwa gniazda szybkozłączy

Wytrzymałe koła jezdne poprawiają mobilność sprężarki


 

 Parametry Techniczne:

Zasilanie - 400 V
Pojemność zbiornika - 270 Litrów
Typ pompy - B 5900 B
Obroty sprężarki - 1200 obr/min
Ilość tłoków - 2
Ilość stopni sprężania - 2
Poziom hałasu - 89 db
Wydajność teoretyczna - 653 l/min (39,2 m3/h)
Wydajność efektywna - 485 l/min (29,1 m3/h)
Ciśnienie maksymalne - 10 Bar
Silnik - 4,0 kW (5,5 KM)
Waga: 160 kg
Wymiary: 1500x700x1170

Urządzenie nowe objęte roczną gwarancją

Miska do oleju i płynów 16L
Cena: 65,00 zł
szt.

MISKA JEST WYKONANA Z WYTRZYMAŁEGO TWORZYWA SZTUCZNEGO NA SUBSTANCJE CHEMICZNE POSIADA UCHWYTY ŁATWE W PRZENOSZENIU ODPORNA NA USZKODZENIA POJEMNOŚĆ 16L PRAKTYCZNY LEJEK WYMIARY 590X455X170MM

Nasadka 65mm 3/4" 12-kątna do piasty koła FORD IVECO
Cena: 98,00 zł
szt.

trzpień ¾”

rozmiar 65mm 12-kątna

stal CrV

 

Zastosowanie:

Ford Transit - Iveco

Do odkręcania piasty koła

Podnośnik pneumatyczny 4,5T bałwanek
Cena: 810,00 zł
szt.

DANE TECHNICZNE: Udzwig 4,5T Ciśnienie robocze -8 bar Minimalna wysokość- 140 mm Maksymalna wysokość- 380 mm Średnica poduszki – 340 mm Waga podnośnika – 28 kg SOLIDNOŚĆ WYKONANIA - gwarancją bezproblemowej i bezpiecznej pracy ! Dlaczego warto kupić ten podnośnik? Oferowany przez nas podnośnik jest to podnośnik zasilany pneumatycznie o nominalnym udźwigu 4,5 t. Podnośniki tego typu (zwany potocznie bałwankiem) są powszechnie używanym urządzeniem w warsztatach ogumienia. Cieszą się one dużą popularnością z uwagi na dużą funkcjonalność, szybkość pracy oraz prostotę działania a co za tym idzie bezawaryjnością. Prezentowany podnośnik posiada gumową poduszkę opiętą dwoma obręczami. W środku poduszki znajduje się metalowy teleskop zwiększający stabilność. Podnośnik posiada długą rączkę, poprawiającą komfort pracy. Na jej końcu umieszczone są dwa atestowane zawory: spustowy oraz wpustowy (zaopatrzony w standardową końcówkę do szybkozłącza). Na końcu rączki zamocowany jest uchwyt z gumową osłonką. Opisywany podnośnik wyposażony został w gumowe kółka. Do nich są zamocowane stalowe podpórki, które umożliwiają postawienie go pionowo przy ścianie bez obawy o jego przewrócenie. Podnośnik posiada zawór bezpieczeństwa do 8 bar.Teleskop usztywnia całą konstrukcję oraz poduszukę gumową.

POMPA SZYBKA + SIŁOWNIK HYDRAULICZNY 30T DO PRASY
Cena: 525,00 zł
szt.
Pompa 30 ton dwustopniowa  
Siłownik 30 ton (zdejmowana dodatkowa nasadka)  
Długość siłownika z nasadką w pozycji schowanej : 380mm
Max. skok roboczy tłoczyska : 160mm
Średnica tłoczyska : 40 mm
Średnica nasadki : 55 mm
Średnica obudowy tłoka : 90mm
Waga: 27 kg
Prasa hydrauliczno-pneumatyczna 20T
Cena: 1 100,00 zł
szt.

Dane techniczne:

 

max. siła nacisku:

20 ton

przedział roboczy:

0-1120 mm

półka robocza przestawna:

7 poziomów

szerokość prześwitu:

500 mm

waga:

92 kg

wysokość:

1860 mm

pompa hydrauliczno-pneumatyczna

 

w zestawie:

manometr
 

2 metalowe płyty leżące na łożu

Siłownik hydrauliczny 10T
Cena: 180,00 zł
szt.
  • nacisk 10 TON
  • średnica zew 56 mm
  • średnica tłoka 40 mm
  • skok siłownika 140 mm
  • długość całkowita (złożona) 250 mm
  • waga ok. 7 kg

  • mpa 61.6
Siłownik hydrauliczny hak sciągający 10T
Cena: 250,00 zł
szt.
  • nacisk 10 ton
  • skok tłoka 130mm
  • max dług. z hakami 700mm
  • min. długość z hakami 570mm
  • waga 8kg
  • 68 mpa
  • ruchome haki
Ściągacz hydrauliczny do sprężyn McPhersona 1T
Cena: 420,00 zł
szt.

Profesjonalny ściągania sprężyn Mcpherson 1T .

Siłownik hydrauliczny uruchamiany pedałem nożnym.

Nacisk 1 tona

Średnica mocowanych sprężyn : 102 - 254mm

Max. wysunięcie tłoka siłownika - 419mm

Szerokość podstawy : 361mm x 502mm

Wysokość : 1155 mm

Waga 38kg

Tester akumulatorów 12V-160Ah max
Cena: 288,00 zł
szt.

Parametry techniczne

Woltomierz (0 – 16 V),

Test rozrusznika,

Układ ładowania (test alternatora). 12V – 160 Ah max

Ważne: Urządzenie wyposażone jest w sygnalizator dźwiękowy, który uruchamia się po 15 sekundach testu.

W momencie rozpoczęcia sygnału, należy szybko odczytać wynik pomiaru na woltomierzu i nadać wskazówce „DC-AMPS” pozycję zero przez przekręcenie centralnie umieszczonego pokrętła w kierunku „OFF”. TEST AKUMULATORA Akumulator powinien być testowany w stanie spoczynku. Jeśli napięcie akumulatora jest większe niż 12,6V lub jeśli akumulator był używany mniej niż na 15 minut przed testem, dobrze jest przywrócić jego napięcie do spoczynkowego, np.: zapal światła mijania („krótkie”) na 5 sekund, Następnie pozostaw akumulator w spoczynku na 10 minut. Pomiar napięcia: Przekręć guzik kilka obrotów w lewo „OFF” do momentu ustalenia pozycji wskazówki „DC-AMPS” na pozycji 0. Podłącz czerwoną klamrę do dodatniego bieguna (+) akumulatora. Podłącz czarną klamrę do ujemnego bieguna (-) akumulatora. Jeśli wskazówka woltomierza pokaże mniej niż 12,4 V, akumulator musi być naładowany i przetestowany ponownie. Jeśli po nowym pomiarze napięcie będzie nadal poniżej 12,4V akumulator nadaje się do wymiany. Test stanu akumulatora: Akumulator musi być naładowany przynajmniej w 75%. 1. Przekręć guzik kilka obrotów w lewo „OFF” do momentu ustalenia pozycji wskazówki „DC-AMPS” na pozycji 0. 2. Podłącz czerwoną klamrę do dodatniego bieguna (+) akumulatora. Podłącz czarną klamrę do ujemnego bieguna (-) akumulatora. 3. Przekręć pokrętło w prawą stronę, aby wskazówka wskaźnika DC-AMPS znalazła się na zielonej skali pojemności (Ah) w obrębie wartości podanej na akumulatorze. W przypadku braku wartości pojemności można ustawić wskazówkę w przedziale niebieskim natężenia CCA wskazanego na akumulatorze. Następnie urządzenie wskaże wartość prądu rozładowania na czarnej skali. 4. Utrzymaj ten stan przez 15 sekund (do usłyszenia sygnału dźwiękowego). 5. Odczytaj na wyświetlaczu po prawej stronie „DC-Volts” napięcie i zlokalizuj wskazówkę na skali „Battery Test”, następnie przekręć szybko centralne pokrętło kilka razy do wskazania 0. 6. Akumulator jest zły jeśli wskazówka jest w czerwonym przedziale „Replace”. Akumulator jest dobry jeśli wskazówka jest w zielonym przedziale „OK”. Urządzenie nagrzewa się w trakcie pracy. Odczekaj 15 minut pomiędzy pomiarami by tester mógł ostygnąć. TEST UKŁADU ŁADOWANIA 1. Połącz tester z akumulatorem jak wspomniano wyżej. 2. Uruchom silnik by uzyskał temperaturę pracy. 3. Ustal obroty na poziomie 1200 – 1500 obr/min. 4. Odczytaj wynik pomiaru na skali „ALT & REG. TEST” wyświetlacza po prawej stronie. 5. Jeśli wskazówka jest w czerwonej części „LOW”, występuje problem z układem ładowania. 6. Jeśli wskazówka jest w czerwonej części „HI”, układ ładowania prawdopodobnie przeładowuje akumulator. TEST UKŁADU 12V ROZRUSZNIKA Test służy do określenia czy prąd pobierany przez rozrusznik nie jest zbyt duży. Nadmierny prąd powoduje problemy z rozruchem oraz skraca żywotność akumulatora. W celu przeprowadzenia testu, akumulator musi posiadać temperaturę pracy. 1. Podłącz czerwoną klamrę do dodatniego bieguna (+) akumulatora. Podłącz czarną klamrę do ujemnego bieguna (-) akumulatora. 2. Uruchom silnik i obserwuj napięcie na wskaźniku po prawej stronie. 3. Jeśli napięcie wynosi ≤ 9 V, prąd jest za duży.

Może to być wywołane złym połączeniem układu, awarią rozrusznika, lub zbyt słabym akumulatorem jak na posiadany pojazd.

Zawleczki stalowe 555szt.
Cena: 39,00 zł
szt.

Skład zestawu: średnica x długość x ilość 1.6 x 25 - 150 szt. 2.4 x 25 - 150 szt. 2.4 x 38 - 100 szt. 3.2 x 32 - 75 szt. 3.2 x 50 - 50 szt. 4.0 x 64 - 30 szt. Stal sprężynowa W plastikowej skrzynce Duży. uniwersalny zestaw przydatny w każdym zakładzie i warsztacie. W sprytnej skrzynce z przegrodami

Zestaw blokad rozrządu Ford, Citroen TDCI - Diesel
Cena: 105,00 zł
szt.

Zestaw zawiera:
- blokady wałku korbowego
- blokady pompy wtryskowej
- blokady wałka rozrządu
- blokadę napinacza

Zastosowanie:
Ford Fiesta, Focus, Focus C-MAX, Mondeo, Transit, Fusion
Citroen C3

Silniki:
Diesla 1.4, 1.6 TDCI, 2.0, 2.4 TDdi / TDCI, 1.4, 1.6 HDI

Kod silnika:
F6JA, F6JB, F6JC, HHJA, HHJB, G8DA, G8DB, HHDA, G6DA, G6DB, G6DC, 8HZ, 9HZ, ABFA, DOFA,
DZFA, DZH, D3FA, D4FA, D5BA, F3FA, H9FA, N7BA, QJBA, QJBB

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Cenniki do pobrania

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Statystyki

Produktów:
2713
Kategorii:
208
Nowości:
3
Promocje:
0

Waluty

KING TONY   Tesam    Triumf   NARZĘDZIA WARSZTATOWE

Sklep internetowy Shoper.pl